مجیدی: به عشق هوادارن استقلال برگشته ام

فرهاد مجیدی در گفت و گویی که با فتح الله زاده داشته به وی صراحتا اعلام کرده هرگز برای بستن بازوبند کاپیتانی به استقلال بازنگشته است و این تصمیم را فقط برای شادی هواداران گرفته است.

فرهاد مجیدی در گفت و گویی که با علی فتح الله زاده داشته است یک نکته مهم را متذکر شده است. فرهاد به علی فتح الله زاده چنین می گوید:« روزی که دوباره با استقلال قرارداد امضاء کنم فقط به خاطر هواداران و باشگاه است. من استقلالی ام و استقلال را دوست دارم. بازوبند کاپیتانی هم برایم مهم نیست و این موضوع را به امیر قلعه نویی هم می گویم که من برای بستن بازوبند به استقلال نیامده ام. استقلال بزرگ تر از من و دیگران است و همیشه دوست داشتم بی ریا در خدمت تیم محبوبم باشم.» 

با شنیدن این حرف علی فتح الله زاده به مجیدی می گوید:« مطمئن باش که اگر تو به استقلال بیایی هیچ کس به خودش اجازه نمی دهد بازوبند کاپیتانی را بر دست ببندد. بچه های با معرفتی در استقلال هستند که همگی تو را دوست دارند. من مطمئنم که مهدی هودش بازوبند کاپیتانی را به تو خواهد داد.» اما فرهاد در جواب حاجی فتح الله زاده دوباره می گوید:« نه حاج آقا. بگذارید مهدی خودش بازوبند را ببندد. من برای کاپیتانی نیامیده ام. می خواهم فقط به عشق هواداران بازی کنم.» به این ترتیب مکالمه مدیرعامل باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی به اتمام رسید. البته فرهاد در این گفت و گو از فتح الله زاده خواست که این بار زکان رفتنش را خودش مشخص کند. بسیاری بر این باورند که مجیدی بعد از بازی های لیگ قهرمانان فصل جاری کفش ها را برای همیشه آویزان خواهد کرد.

 

قدس آنلاین



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: بازگشت فرهاد مجیدی , بازگشت , فرهاد مجیدی , فرهاد مجیدی , فرهاد , مجیدی , دکترفتح الله زاده , هوادارن استقلال , عشق ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.